Photographs of nature, places and objects that have caught my eye.

Φωτογραφίες απο την φύση, απο τόπους και αντικείμενα που μου χτύπησαν στο μάτι.

Monday, October 14, 2013

It is still summer. Είνα ακόμη καλοκαίρι.

After coming back from Crete, two months ago, and trying to transfer the photographs I had taken there, from my camera to my computer, I managed to lose them all ! There were over a 1000 photographs. For me the loss was big but what could i do? Nothing. The only thing I could do, was to show you a few photographs taken by my daughter, and her mobile phone, those I am showing you here. They are from a trip to Sfakia, the southwestern coast of Crete, where we took the boat for a short trip to this amazing beach, with the crystal clear emerald waters. I hope you like the photographs as much as I enjoyed my trip there.
Μετά την επιστροφή μου από τη Κρήτη πριν δυο μήνες, και όπως προσπαθούσα να μεταφέρω τις φωτογραφίες που τράβηξα εκεί από την μηχανή μου στον υπολογιστή, κατάφερα να τις χάσω όλες. Και ήταν πάνω από 1000 φωτογραφίες από αυτό το ταξίδι. Η απώλεια ήταν μεγάλη για μένα αλλά δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Τα λάθη πληρώνονται. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σας δείξω μερικές φωτογραφίες τώρα, που τράβηξε η κόρη μου με το κινητό της, από μια μικρή εκδρομή στα Σφακιά. Εκεί πήραμε το καραβάκι που μας πήγε σε μια κοντινή, μοναδική παραλία με κρυστάλινα νερά. Ελπίζω να σας αρέσουν όπως χάρηκα κι εγώ την παραμονή μου εκεί.

No comments: