Photographs of nature, places and objects that have caught my eye.

Φωτογραφίες απο την φύση, απο τόπους και αντικείμενα που μου χτύπησαν στο μάτι.

Monday, July 5, 2010

A pilgrimage on the White Mountains of Western Crete (Part IΙI of III). Προσκύνημα στις Μαδάρες του Αποκόρωνα. (Μέρος ΙIΙ από ΙΙΙ).















All good moments don't last for ever. It was time to start heading back to the village.














Οι όμορφες στιγμές δυστυχώς δεν κρατούν για πάντα. Ήρθε η ώρα να πάρω πάλι το μονοπάτι για το χωριό.














My 4X4 which took me up here was waiting for me where I had left it, because there was no more road for it. It had enough already.














Το τζιπάκι με περίμενε εκει που το είχα αφήσει μια και δεν υπήρχε δρόμος παραπέρα. Είχε περάσει ήδη αρκετά.














But the place was so beautiful, I did not have the heart to leave just yet.














Αλλά το μέρος ήταν τόσο όμορφο που δεν μούκανε καρδιά να το εγκαταλείψω ακόμη.














So I stayed a little longer and took a few more photographs.














Έτσι έμεινα λίγο και τράβηξα μερικές ακόμη φωτογραφίες.














Then I left, after promising to myself to come up here again sometime...














Στο τέλος έφυγα αφού όμως υποσχέθηκα στον εαυτό μου να ξανάρθω εδώ πάνω σε πρώτη ευκαιρία....




Post a Comment