Photographs of nature, places and objects that have caught my eye.

Φωτογραφίες απο την φύση, απο τόπους και αντικείμενα που μου χτύπησαν στο μάτι.

Sunday, December 19, 2010

The lake at Aoos springs. Η λίμνη των πηγών του Αώου.

A dam constructed high up on Mt Pindos, resulted in the formation of this beautiful lake. Every time I am in the area, I like to visit the place and walk at the shore. Every time I visit it it is like I see it for first time. You can see some photographs from my previous visit here.
Ένα φράγμα που κατασκευάστηκε στις πηγές του ποταμού Αώου, είχε σαν αποτέλεσμα τον σχηματισμό αυτής ης όμορφης λίμνης. Κάθε φορά που βρίσκομαι στην περιοχή μ' αρέσει να την επισκέπτομαι και κάθε φορά είναι σαν να την  πρωτοβλέπω. Μπορείτε να δείτε μερικές ακόμη φωτογραφίες από παλιότερη επίσκεψή μου, εδώ.
Post a Comment