Photographs of nature, places and objects that have caught my eye.

Φωτογραφίες απο την φύση, απο τόπους και αντικείμενα που μου χτύπησαν στο μάτι.

Thursday, April 11, 2013

A weekend in London. Ένα Σαββατοκύριακο στο Λονδίνο.

Travelling, especially abroad, is becoming more and more forbidding for us these times of crisis and pension and salary cuts. But I had to make this trip, even if I had to make it on foot.
I could not afford to miss the ceremony of the diplomas awarding, as it was my daughter among the recipients of the diplomas of the university.
The weather was a little chilly, otherwise fine, and I enjoyed every minute of my stay there during past weekend.
Τα ταξιδια, ειδικά στο εξωτερικό, έχουν γίνει για όλους μας σχεδόν απαγορευτικά αυτήν την περίοδο της κρίσης. Αλλά αυτό το ταξίδι, δεν θα τόχανα με τίποτα, ακόμη κι αν ήμουν αναγκασμένος να το κάνω με τα πόδια.
Δεν μπορούσα με κανένα τρόπο να χάσω την τελετή απονομής των πτυχίων το Πανεπιστημίου, επειδή  ανάμεσα σ' εκείνους που ελάμβαναν το πτυχίο τους ήταν και η κόρη μου.
Ο καιρός στο Λονδίνο ήταν καλός, πολύ παγωνιά όμως, αλλά απόλαυσα κάθε λεπτό της παραμονής μου εκεί το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Post a Comment