Photographs of nature, places and objects that have caught my eye.

Φωτογραφίες απο την φύση, απο τόπους και αντικείμενα που μου χτύπησαν στο μάτι.

Tuesday, August 17, 2010

Shall we go to the market or the Opera? Πάμε στην αγορά για ψώνια ή στην Όπερα.;

A friend send this to me and I want to share with you. The market at Valencia, Spain.
 The music from "La Traviata", by Giuseppe Verdi.
Μου τόστειλε ένας φίλος και θέλω να το μοιραστώ μαζύ σας. Σκηνές από την αγορά της Βαλέντσια. Η μουσική από την Τραβιάτα του Βέρντι.



With this, I want to say good bye to you for a few days.  I will be back in a week or so. Till then have a great time all of you.
Costas

Μ' αυτό, θα σας αποχαιρετήσω για μερικές μέρες. Θάμαστε και πάλι μαζύ σε μια βδομάδα πάνω κάτω.
 Μέχει τότε να περνάτε καλά.
Κωστής.
Post a Comment