Photographs of nature, places and objects that have caught my eye.

Φωτογραφίες απο την φύση, απο τόπους και αντικείμενα που μου χτύπησαν στο μάτι.

Wednesday, April 7, 2010

Around the lake of the springs of Aoos River. Γύρω από τη λίμνη των πηγών του ποταμού Αώου.

High up on Mt Pindos in north western Greece a lake is formed by at the springs of Aoos river. Streams and small rivers formed by melting snow pour crystal clear water in the lake. 

Ψηλά στην  Πίνδο, οι πηγές του ποταμού Αώου σχηματίζουν μια λίμνη. Ποταμάκια και ρυάκια από τα χιόνια που λιώνουν αυτή την εποχή, τροφοδοτούν τήν όμορφη λίμνη με κρυστάλινα και παγωμένα νερά.




























9 comments:

Antonina said...

Costas,thanks for sharing the photos. Greetings from Poland.

joanna said...

Costas:

The photos of the mountain range shows some of Greece’s most unique scenery. A magnificent combination of plants and the clearest and purest water.

Delightful,
Joanny

evelina said...

τι ομορφια ειναι αυτή!!!!!πόσα ανταστικα μέη έχει αυτός ο τόπος που δεν τα προβάλουν...
Είθε η Ανάσταση του Κυρίου μας να ευλογήσει τον δρόμο μας προς την Ζωή,
να μας χαρίσει την Ειρήνη, την Ενότητα, την Αγάπη.
χρόνια πολλά

bilsot said...

Καλά, ζηλεύω ...
είναι από τις λίγες γωνιές της Ελλάδας μας που ΔΕΝ έχω πάει....

Anonymous said...

Ο καλύτερος προορισμός!
Μου δίνεις ιδέες και δεν είναι καλό αυτό!

Ή είναι;;;

Χμ,

Unknown said...

Σας ευχαριστώ όλους, φίλοι μου, για τα καλά σας λόγια.
Η Ελλάδα έχει πράγματι ομορφιές πάρα πολλές που μας περιμένουν να τις ανακαλύψωμε. Εμένα προσωπικά μ' αρέσει να ταξιδεύω, όπου μπορώ και όσο μπορώ ακόμη. Από τώρα και ύστερα θα υπάρχει για μένα ο χρόνος, μια και θα είμαι αργόσχολος, και ελπίζω να έχω την δυνατότητα να ταξιδεύω περισσότερο αν δεν γινη πανάκριβη η βενζίνη. Μ' αρέσει η βορειοδυτική Ελλάδα. 'Εχει ακόμη όμορφη φύση και αρκετό πράσινο. ΄Αν και κρητικός στην καταγωγή, απέκτησα δεσμούς στην Ήπειρο και πιο πρόσφατα στην Δυτική Μακεδονία, και σε κάθε ευκαιρία επισκέφτομαι την περιοχή. Η λίμνη των πηγών του Αώου είναι ακριβώς πάνω στα όρια των νομών Ιωαννίνων και Γρεβενών και σε πολύ μικρή απόσταση από το Μέτσοβο. Μπορεί κανείς να την επισκευθεί εύκολα. Εγώ την έχω επισκεφθεί ξανα δυό φορές στο παρελθόν, την πρώτη φορά την ειχα δεί παγωμένη ολόκληρη, αλλά πρώτη φορά την γύρισα όλη περιμετρικά. Ο δρόμος είναι παντού ασφαλτοστρωμμένος, και μόνο στο σημείο που φαίνεται στις 4 πρώτες φωτογραφίες, τα νερά που τρέχουν προς τη λίμνη από τα χιόνια που λιώνουν περνούν πάνω από το δρόμο σε ύψος 40-50 εκατοστών και μπορεί να δημιουργήσουν πρόβλημα σε χαμηλά αυτοκίνητα. Αυτά αυτή την εποχή βέβαια. Αργότερα πιστεύω πως δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Καλό σας βράδυ.
Κωστας

tapirgal said...

This is really a beautiful area - I'd love to see it! The pictures are all great, but I especially like the area by the water in number 9. Do you notice that there's less snow on the mountains than in the past?

AB said...

Amazing, pristine landscape.

Μαίρη (Ginger) said...

Σημερα ικανοποιησες ολοκληρη την τρελλα μου για τις λιμνες

ΑΠΟΛΥΤΑ