Photographs of nature, places and objects that have caught my eye.

Φωτογραφίες απο την φύση, απο τόπους και αντικείμενα που μου χτύπησαν στο μάτι.

Friday, August 22, 2014

On the White mountains of Western Crete. Στα Λευκά Όρη (Μαδάρες) της Δυτικής Κρήτης.

These are the White (in winter) Mountains of Western Crete, towering above the village I was born and spent my childhood years. And I feel a different person whenever I have the chance to go back there and visit them, as I did again a few days ago.In my future posts, I will take you along with me to walk on those mountains and enjoy their beauty. We shall visit the tops and see the world as it looks beautiful from up there, as it is not spoiled by us human. and we shall visit that little church, stuck on the side of the rock, and which looks like a small white spot on the side of the mountain, at the center of the last photograph at this post.
Αυτά είναι τα Λευκά (τον χειμώνα) Όρη (ή Μαδάρες) της Δυτικής Κρήτης, που υψώνονται πάνω από το χωριό που γεννήθηκα και πέρασα τα παιδικά μου χρόνια. Και αισθάνομαι σαν άλλος άνθρωπος κάθε φορά που έχω την ευκαιρία να τα επισκεφτώ, όπως είχα πριν λίγες μέρες. Στις αναρτήσεις μου που θ' ακολουθήσουν, θα σας πάρω μαζί μου να τα περπατήσουμε παρέα και να χαρούμε την ομορφιά τους από κοντά. Να περπατήσουμε εκεί ψηλά, και να δούμε τον κόσμο από πάνω, όπως φαίνεται όμορφος, χωρίς τις ασχήμιες των ανθρώπων. Και μαζί θα επισκεφτούμε εκείνο το μικρό εκκλησάκι που είναι κολημένο στον βράχο, στην πλαγιά του βουνού, που μοιάζει σαν μικρή λευκή κηλίδα στο κέντρο της τελευταίας φωτογραφίας αυτής της ανάρτησης.

No comments: